VERGEET UW MERK NIET ALS U EEN KLANTENERVARING OPZET | Deel 2


22 november 2017


Contacteer ons

Het begint met de identificatie van de onderliggende emotionele respons die een merk zou moeten uitlokken tijdens de klantenervaring van een klant. Als een klant naar video-on-demand van een merk kijkt of betaalt voor zijn winkelwagentje in een online winkel, dan moet de emtionele reactie coherent en consistent moeten zijn.

Een passende emotionele respons is heel belangrijk omdat die bijna altijd voorafgaat aan nieuwe krachtige en blijvende herinneringen. Dit is het soort herinneringen waarvan u wilt dat mensen die over uw merk hebben.

Het is een soort gevoel dat hen naar u en niet naar uw concurrent leidt – zelfs als de functionele aspecten van de (klantenervaring) systemen gelijkwaardig zijn.

Wil u meer weten?

Contacteer ons
terug naar alle berichten

Deel dit bericht!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *