KMO Marketing advies met subsidie


2 juni 2017


Contacteer ons

KMO Marketing Advies door Eric Gebruers

 

Wie is Eric Gebruers? Wat kan hij voor uw onderneming betekenen?

 

Eric is samen met zijn echtgenote, Shirley Brosens, zaakvoerder van communicatiebureau Fatmama. Marketeer in hart en nieren, niet vies van een vleugje humor, toegewijd en vol passie voor zijn klanten.

KMO Marketing advies vanuit een frisse kijk en steeds vanuit de visie om kennis over te dragen. Na een consulting programma moet de klant verder kunnen zonder nog dure en soms wel nutteloze strategieën.

KMO Portefeuille Erkend Dienstverlener.

Consulting bij Fatmama, Eric Gebruers, kan gesubsidieerd worden. Dit via KMO Portefeuille van het Vlaams Agentschap Innoveren en Ondernemen. Fatmama heeft een erkenning gekregen voor de peiler Advies.

Lees hier meer over de mogelijkheden op de website van de Vlaamse Overheid, dienst Innoveren en Ondernemen.

marketing advies kmo portefeuille

 

 

 

 

 

 

Iets meer over zijn visie en activiteiten.

Eric’s klanten waarderen zijn bruikbare, no-nonsense aanpak bij het helpen en verbeteren van hun marketing.  Een solide en systematische marketing methodologie die bedrijfsresultaten positief stimuleert.

Genoten van een marketing opleiding heeft Eric zijn eigen visie ontwikkelt op hedendaagse marketing.  Als consultant en adviseur is hij ervan overtuigd dat je ondernemers enkel kan helpen door marketing in een hedendaags daglicht te plaatsen.

Veel klanten wisten hem te vertellen dat marketingadvies te veel gestoeld is op theoretische modellen.  Deze modellen hebben zeker hun waarde, doch vind hij dat de toegevoegde waarde van een consultant moet liggen in een hands – on aanpak en visie.

Marketing is hetzelfde als 100 jaar geleden, enkel de vorm is veranderd.

Marketing heeft het laatste decennia veel veranderingen ondergaan, niet in het minst door de explosie van mogelijkheden om bedrijfsmarketing te voeren via verschillende online kanalen. Ondernemers zijn bezig met hun onderneming.

Eric is bezig met de optimalisatie van hun (online) activiteiten, marketing en visibiliteit. Enige doel is een verhoogde ROI, opportuniteiten in kaart brengen en adviseren welke marketingwegen bewandeld moeten worden.

Kmo marketing advies stopt niet waar anderen starten. Adviesdiensten moeten het volledige traject in kaart brengen. Van de eerste stap, tot de middellange en lange termijn.

Duidelijke doelen.

 

 

Duidelijke doelen stellen, zorgen voor meetbaarheid en bijsturen zijn essentieel in het adviesmodel van Eric Gebruers. Bijgestaan door een team dat praktische kennis heeft en de nodige technische ingrepen kunnen uitvoeren doen voor de klanten. Ondersteuning van A tot Z.

Zijn liefde voor branding, in combinatie met zijn sales en marketing ervaring zorgt ervoor dat zijn marketingstrategie weet om te zetten in omzet en winst voor zijn klanten.

Eric staat bekend om zijn vermogen snel en nauwkeurig te begrijpen wat de zakelijke behoeften van zijn klanten zijn, hun producten/diensten en klanten.

Zijn behaalde Hubspot certificaten spreken voor zich. Voor KMO Marketing advies komt u in contact met een enthousiaste marketeer die vakjargon schuwt, die enkel naar het resultaat werkt.  Kennisoverdracht is zijn credo.

Hij start zijn consulting steeds met duidelijke doelen en maatstaven, die stellen hem in staat om de marketing performance te meten en krijgen een duidelijk inzicht in wat werkt en wat niet.

Dit geeft hem de basis voor aanbeveling, advies en doelgerichte strategieën en tactieken die marketingeffectiviteit verbeteren.

Hij denkt in zijn programma’s steeds aan een lage kost bij marketinginvesteringen (voor zijn klanten) die moet staan tgv. een hoog rendement (ROI).

Last but not least, zijn advies is steeds à la carte van de onderneming, geen standaard procedure’s zijn aan hem besteed.

Zijn specialisaties.

  • Digital Marketing
  • Content Marketing
  • Google Analytics
  • Keyword Research
  • Search Engine Optimization (SEO)
  • Customer Journey Mapping (de weg die de klant aflegt om tot bij u te komen)
  • Buyer Persona Generation (welk type klant tot bij jou komt)
  • Channel Management
  • Lead Generation

 

KMO Marketing advies

Zijn skills

  • Marketing Performantiestudies, waaronder Google Analytics – het helpen van ondernemers bij het zien van verbanden tussen doelen, statistieken en marketing tactieken.
  • Het instellen van een Marketing Strategie, waardebepaling en online visibilteit
  • Resourcing en steeds betere return van marketing activiteiten – het vermijden van nutteloze kosten en het focussen op de dingen die de beste ROI garanderen
  • Customer Insights en Customer Lifecycle Analysis, waaronder koper Persona Generation en in kaart brengen van marketing activiteit om het kopen van cycli – de aanpassing van marketing operations met de doelgroep
  • marketing ideeën en het creëeren van inhoud, copywriting, longtail keyword research en zoekmachine optimalisatie – optimaal rendement creëren bij het opstellen en maken van marketing content
  • Social media, met inbegrip van het helpen van anderen om marketing tools te gebruiken voor meer effectieve marketing promotie en channel management. Hierdoor komen bedrijven dichter bij hun publiek. Minder afhankelijk zijn van betaalde media is het resultaat.

Eric Gebruers is ook HubSpot Inbound Marketing gecertifieerd.

 

 

 

 

 

 

Contacteer ons
terug naar alle berichten

Deel dit bericht!