Hoe mijn onderneming menselijker maken

eric-fat-newHoe mijn onderneming menselijker maken

Hoe mijn onderneming menselijker maken.

Hoe geef ik mijn bedrijf een ‘menselijkere’ uitstraling?

In een ‘snelle’ wereld is de menselijke kant op z’n minst hetgeen je in je bedrijf moet toepassen, ondernemingen, consumenten, die zijn het echt beu om alles digitaal te moeten ervaren zonder een menselijk aspect waarin ze zich kunnen erkennen. De snelheid van handelen is supersonisch geworden, een menselijk contact werkt relaxerend en zal het beeld van uw bedrijf ten goede komen. Dit gaat over – Hoe mijn onderneming menselijker maken -.

 

De cursus ‘Hoe mijn onderneming menselijker maken’ is een toegevoegde waarde voor wie met mensen werkt, intern als extern. U, uw medewerkers en uw klanten vragen, hunkeren, naar een menselijk contact in de digitale wereld. Wie dat vergeet, die vergeet waar het om draait.

 

 

Cursus: Hoe mijn onderneming menselijker maken, wat omvat dit?

Omvat vlg. zaken en is steeds op maat van uw bedrijf.

  1. Op welke manier ga je om met klanten?
  2. Hoe reageer je op ‘lastige’ klanten?
  3. Wat is de bedrijfsmentaliteit, zakelijk? Menselijk zakelijk? Menselijk warm zakelijk?
  4. Hoe teksten schrijven die aantrekkelijk zijn?
  5. Hoe keywords (sleutelwoorden gebruiken)?
  6. Welke beelden gebruiken?
  7. Hoe beelden fotografen?
  8. Waar ‘gratis’ beeldmateriaal vinden, vrij van copyright rechten?
  9. Welke tools gebruiken om de inhoud van je website op te waarderen?
  10. Hoe je concurrent analyseren?
  11. Welke socialmedia gebruiken om je bedrijf ‘in the picture te zetten’?
  12. Welke nieuwe technologie kan bijdragen tot meer rendement?
  13. Wat is beeldmarketing?
  14. Hoe kunnen beelden het tot de algemene perceptie van uw onderneming?
  15. Hoe kom ik ‘menselijk’ over op het internet, en hoe ‘algemeenheid’ vermijden?

Dit is een ééndagsprogramma (9.00 u. tot 17.00 u. – kan uitlopen), op uw onderneming of andere locatie. Ook kunnen specialist – sprekers uitgnodigd worden.

Enkel op offerte en indien gewenst voorzien van KMO Portefeuille subsidie.


Laten we een snelle samenvatting geven.

  • Authenticiteit is een must voor de socialmedia strategie van uw merk, want socialmedia gaat over het verbinden met mensen.
  • Je moet laten zien dat je een echt persoon bent, zodat je publiek met je in contact kan komen. Zet een naam en gezicht op uw merk om uw boodschap te vermenselijken.
  • Luister voordat u deelneemt aan het gesprek en het loont de moeite.
  • Communiceer met uw publiek op hun niveau, in hun taal en op hun terrein om echtheid, originaliteit en geloofwaardigheid te tonen. Dat maakt je authentiek.
  • Doe aan interactie met uw publiek op de juiste manier: het is noodzakelijk voor een succesvolle socialmedia of websitestrategie.
  • Werk tenslotte uit waarom u socialemedia of een website gebruikt. Wat wil je bereiken? Zorg ervoor dat dit overkomt in uw content.

De cursus ‘Hoe mijn onderneming menselijker maken’ geeft andere inzichten en draagt bij tot een verbeterde perceptie van uw bedrijf. En uiteindelijk zijn de ‘mensen’ in uw onderneming = de onderneming.

Factureren doe je tussen bedrijven, zaken doe je met mensen.

 

Hoe mijn onderneming menselijker maken

 

 

 

Aarzel niet om dit bericht te delen!