eric-fat-new Branding, Grafisch ontwerp, Ondernemen Leave a Comment

Concepten en grafisch ontwerp.

Concepten met beelden is een absolute toegevoegde waarde.


 
 
Visuele signalen zijn de gemakkelijkste manier voor mensen om informatie te verteren. We hebben in de loop van duizenden jaren de neiging ontwikkeld om te reageren op beelden. In feite verwerken de hersenen visuele inhoud 60.000 keer sneller dan tekst. Daarom mag u het belang van grafisch ontwerp voor uw marketing niet onderschatten. Het is een cruciaal onderdeel bij het overbrengen van uw idee, product of het genereren van leads door middel van een boodschap die direct de aandacht trekt. Concepten en grafisch ontwerp zijn niet meer weg te denken uit onze online wereld.
 
 
Net als bij inboundmarketing verwijst de term ‘conceptueel’  naar een scala aan stijlen. De bedoeling van het koppelen van conceptuele beelden met inhoud is om de tekstuele boodschap te ondersteunen en het kernidee van het artikel op het eerste gezicht visueel te interpreteren. De uitdaging voor ontwerpers is om op creatieve wijze het probleem van onopvallendheid op te lossen.
 
 
Werken met beelden en foto’s is een goede manier om de aandacht te trekken van de potentiële klant, of het nu in advertenties, brochures of flyers is, een website of een nieuwsbief.
 
 
Concepten en grafisch ontwerp onderscheiden zich door hun orginaliteit, tenminste als u het op een goede manier in uw boodschap verwerkt. Maar wat betekent dit nu voor u?
 
 

Concepten en grafisch ontwerp voor uw onderneming.

 
 
Laat ons een voorbeeld nemen. Het is trouwens een beeld dat we verderop nog eens uitlichten.
 
 
Stel dat u een dienstverlener bent die hulp kan bieden bij specifieke situaties. Laat ons in dit geval een een dienstverlener nemen die in dringende en kritieke omstandigheden een oplossing kan bieden voor het redden van uw data op een een harde schijf die stuk gegaan is. Je hebt de optie om de aandacht te trekken met een beeld, ondersteuning met tekst. Je jan natuurlijk een klssiek beeld nemen van een harde schijf of computer, of je kan een conceptueel beeld nemen. Een beeld dat ook de boodschap ‘helpen of dringende hulp’ overbrengt. Een voorbeeldje.
 
 
Concepten en grafisch ontwerp
 
 
Ok, dit is een eenvoudig voorbeeld, maar we kunnen die ook toepassen op andere onderwerpen, het is een kwestie vn de creativiteit te laten spreken. Wanneer we spreken of grafisch ontwerp en webdesign willen we duidelijk stellen dat beide, althans bij Fatmama, erg dicht bij elkaar liggen. Concepten en grafisch ontwerp is zowat het leukste is om je creativiteit op los te laten. Of het nu gaat om een wijnzaak, een bestelwagenverhuurder of een logistiek bedrijf. We leven ons uit en steken al onze passie in het project. Referenties? Die hebben we heel wat.
 
 

Aarzel niet om dit bericht te delen!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *